مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-29سياسي

فارس من| بازآرایی مأموریت دانشگاه ها جایگزین تعطیل کردن آن ها


ادغام دانشگاه ها به عنوان یکی از اخبار روز آموزش عالی مطرح می شود، وزیر علوم و کارشناسان آموزشی بر بازآرایی مأموریت دانشگاه ها تأکید دارند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ ادغام دانشگاه ها مسأله ای است که شاید بعد از اخبار کنکور به سوژه روز حوزه آموزش عالی تبدیل شده باشد، مسأله ای که برخی کارشناسان آن را درست و به نفع آموزش عالی می دانند و برخی دیگر خیر.

اتفاقا برخی کاربران سامانه فارس من نیز با ثبت پویشی در این سامانه از مسأله ادغام دانشگاه ها استقبال کرده و خواستار انجام این کار از سوی مسؤولان شدند و آن را سبب افزایش اعتبار مدرک های تحصیلی دانستند.

کاربران سامانه فارس من، تأسیس بیش از حد دانشگاه ها و کاهش اعتبار مدرک های تحصیلی برخی زیرنظام های آموزشی را علت درخواست خود برای ادغام دانشگاه ها دانستند.

مهدی عرب سردبیر پویش فارس من، ادغام زیرنظام های آموزشی را به نفع آموزش عالی و دانشجویان کشور دانسته و گفته است: در حال حاضر اخذ مدرک در برخی زیرنظام ها پولی شده است در حالیکه مدرک همین دانشگاه ها از اعتبار چندانی هم برخوردار نیست بنابراین یکپارچه شدن دانشگاه ها و یکسان بودن مدرک های تحصیلی به نفع آموزش عالی هم هست.

* ادغام دانشگاه ها یا بازآرایی مأموریت ها به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، البته ادغام دانشگاه ها مسأله ای است که در سند آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بازآرایی مأموریت دانشگاه ها جایگزین تعطیل کردن آن ها

فارس من| بازآرایی مأموریت دانشگاه ها جایگزین تعطیل کردن آن ها